Sayfalar

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Açık bir dünya istiyorum...

      Bilgilendirme yazılarım devam edecek ama bugün son günlerde yaşadığım bir arada kalmayı anlatacağım size. Daha doğrusu içimi dökeceğim biraz da hayata söveceğim. :)
   
      Bizim okulda hoş olan birçok çocuk var. İzmir'deyim haliyle olmalı da. Neyse öyle görünüşe aşırı takılan bir insan değilimdir (yerseniz). Ben de bir çocuğa böyle takıldım gibi bir şey. Çünkü çok yakın bir arkadaşıma benziyordu ve sanki hayat bunu istiyor gibi çocuk sürekli karşıma çıkıyordu. Ama görseniz şaka gibi. Bir gün içinde ders bittikten sonra dört kere karşılaştık resmen. Ve benim yurdumda da kalmıyor. Olasılık olarak düşük bir şey yani. Ben de bu duruma alıştım haliyle. Çocukla muhabbet etmişliğim de yoktu o zamanlar. Sürekli bir bakışma hali. Ben çok baktım diye mi yoksa onda da bir şeyler mi var bilemedim. Zaten hala kararsızlığım devam ediyor.

       Neyse bu çocuk hep erkeklerle takılıyor ve yanında hiç kız görmedim. Herhalde eşcinsel olsa yanında kız falan olurdu diye düşündüm ki statülere sokmayı sevmediğim için pek takmadım sonuç olarak hepimiz özel ayrı ayrı insanlarız. Bu konuda da bir yazı hazırlamayı not ediyorum aklıma. Devam edelim. Geçen gün ortak arkadaşlarımızla muhabbet ederken tanıştık ve bazı şeylerden dolayı yaklaşık olarak beş dakika yalnız kaldık muhabbet ettik falan. Sonra uzun süre konuşma ortamı olmadı ama selamlaştık sürekli. Geçen gün bir anatomi dersinde (derste hep ayakta oluruz, masaları gezeriz ) önümde o vardı. Sonra ben bir arkadaşımı aramak için diğer tarafa geçtim salonda. Bi baktım o da diğer tarafa geçmiş. Ben şok. Yüz ifadem aşağıdaki gibiydi.






          Sonrasında olanlar da garipti. Anatomi salonunda deli gibi formaldehit kokusu olduğundan dolayı benim hassas gözlerim yandı ve nefes almak için camın önüne gideceğimi belirttim. Benden önce camın önüne gitti konuştuk yine. Benim bir grup arkadaşım gelince yanımızdan ayrıldı. Ha bir de kişisel alanıma girdi baya. Böyle resmen omzu köprücük kemiğimde konuştuk. :) etkilendim haliyle baya. 

           Ve bir kaç gün sonra faceden ekledi. Biraz beğenilerini inceledim. Aşırı hetero gösteriyor. Ben yanlış düşünme konusunda bokunu çıkarıyorum galiba. Böyle arada kalıyorum. Umutlanmamak en iyisi. Biraz objektif olayım bakalım. Belki her erkeğe karşı böyledir. :)

rainbow flag
          Nefret ediyorum senden kader. Beni hep arada bırakıyorsun. Çok sövüyorum sana. Biraz kesin olsan keşke.

İŞTE BU YÜZDEN AÇIK BİR DÜNYA İSTİYORUM.


4 yorum:

  1. Hahahaha çok hoş olmuş.. Açıkçası sadece bu yüzden açık bir dünya istemek sanırım her gey için büyük bir iyilik olacaktır :D

    Ama bak sana bir sır veriyorum geylerle takıldıkça ve kendin olarka yaşadıkça çevrendeki kişilerin ne kadar eşcinselliğe yatkın olduğunu bire bir anlamaya başlayacaksın.. Buna gaydar diyoruz ve sende de çalışmaya başlayacak...

    Bu arada bir heteroya aşık olursan seni çok pis döverim haberin olsun :D dikkat et ne olur ;)

    YanıtlaSil
  2. :D ama ama hep öyle oluyor. Ben beceremiyorum erkek sevgili yapmayı. Gerçi artık kız da olmaz ayrı konu.
    Bu arada daha kaç tane bilmediğim sır var. Hepsini merak ediyorum. Şu gaydar olayını bana anlatın cahil kalmak istemiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sence sende hiç cahil kalacak göz var mı :D

      Sil
    2. Seni bigalede yakaladığım gibi öğreneceğim zaten :D

      Sil